måndag 21 september 2015

Måndag

Idag var det kämpigt att komma upp, sov riktigt dåligt i natt. Ni vet, när man ligger där och försöker somna och tittar på klockan som obönhörligt tickar sig närmare morgon. "Nu är det fem timmar tills jag ska gå upp", "nu är det fyra timmar" osv. Ska ta mig en välförtjänt tupplur när jag kommer hem idag, innan det är dags att åka ut till stallet.

Helgen har varit super, vilket fantastiskt väder! Har haft med mig grisarna till stallet så vi har promenerat omkring i de underbara skogarna och sedan har de fått vara i en box i stallet undertiden jag har ridit. Det byggs en sadelkammare i stallet just nu (yay) så i vinter kommer det finnas ett uppvärmt rum som de kan vara i när det är kallt ute.

Detaljer från Wist Design




Tränade lite inkallning under promenaderna, Selma är sjukt fokuserad!

Som sagt, grisar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar