onsdag 13 maj 2015

Onsdag

Just nu är jag hemma på lunch - Jonas har redan varit ute med vovvarna så nu softar jag i soffan en stund innan jag ska tillbaka igen. Nu är det strax över fyra veckor kvar på dethär jobbet, i juni börjar jag på ett nytt ställe. Egentligen ogillar jag att vara ny på jobbet, ni vet - man kan inga rutiner, man känner ingen, kan inte jobba självständigt. Har liksom nyss kommit in i detta jobbet, men eftersom det bara är halvtid och jag bli erbjuden heltid med högre lön på ett annat kontor får det bli så. Känner mig smickrad som blev uppringd om jobbet utan att ha sökt det, kallad på intervju och erbjuden det inom bara några dagar!

När jag jobbat klart på kontoret idag ska jag till två butiker och fylla på godis, och ikväll blir det dressyrträning med Kamelia. Lär vara hemma vid 22 ikväll, tur det är röd dag imorgon! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar